a2
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowiczki
|
Wysłany: Nie 21:02, 16 Mar 2008 Temat postu: Rules, czyli coś, co wszyscy wiemy, ale trzeba napisać |
|
|
1.1. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
1.2. Dane podane przez Użytkownika przy rejestracji i później, w tym adres e-mail, są wykorzystywane wyłącznie w celach związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem Forum. W szczególności nie są wykorzystywane do przekazywania jakichkolwiek materiałów promocyjnych czy informacyjnych.
1.3. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania zdjęć i treści pornograficznych.
1.4. Na Forum obowiązuje zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
1.5. Użytkownik Forum nie może umieszczać na nim treści naruszających obowiązujące prawo, dobro innych osób, zawierających słowa i wyrażenia wulgarne, wzywających do nienawiści ani łamiących zasady netykiety. Obejmuje to całą zawartość postu, w tym także pliki graficzne, cytaty oraz linki.
1.6. Pomówienie, czyli oskarżenie innej osoby niepoparte dowodem szkodzące jej dobremu imieniu karane jest na wniosek pokrzywdzonego, lub administratora forum. Karą jest ban permanentny oraz wpis na Czarną Listę. Ban może być skrócony do 7 dni w przypadku wstawiennictwa osoby (osób/gildii) pokrzywdzonej. Administracja może odmówić przydzielenia banicji w przypadku, gdy uzna, że kara byłaby zbyt surowa za dane przewinienie i ukarać w inny sposób przewidziany w Regulaminie.
1.7. Zabrania się również usuwania i edytowania postów, gdy ktoś na nie odpowiedział w stopniu mogącym naruszyć spójność dyskusji.
1.8. Nowe tematy zakładamy w miejscu do tego przeznaczonym - tematyka postów ma odpowiadać kategorii, w której temat zostanie zamieszczony. Temat postu powinien świadczyć o jego zawartości.
1.9. Posty należy pisać na temat - zbaczanie z tematu, tzw. off-topic jest podstawą do usunięcia posta.
1.10. Użytkownikom zakładającym dodatkowe konta na Forum w celu spamowania Forum lub w celu ominięcia nałożonych kar będą nadawane ostrzeżenia na wszystkie posiadane konta,
1.11. Nie piszemy swoich postów jednego pod drugim - jeżeli chcemy coś dodać edytujemy w tym celu poprzedni post.
1.12. W postach i nazwach tematów nie należy pisać DRUKOWANYMI LITERAMI całych zdań. (Pisanie w ten sposób w Internecie oznacza tyle co krzyk.)
1.13. Pisać należy zgodnie z zasadami języka polskiego i ortografii. Post ma być czytelny i zrozumiały.
1.14. Wszystkie sprawy prywatne załatwia się poprzez PW (Prywatne Wiadomości).
1.15. Posty i tematy bezsensowne, zdublowane i odbiegające od dyskusji (tzw. spam i emot spam) będą usuwane.
1.16. Goście odwiedzający forum nie mają prawa udzielania się w żadnych tematach czy zakładania nowych, by uzyskać taką możliwość trzeba się zarejestrować.
1.17. Tzw. nekroposting, czyli ożywianie bardzo starych tematów poprzez dodanie postu nie na temat jest zabroniony.
1.18. Sygnatura (podpis):
- zakaz umieszczania i reklamowania w sygnaturach stron komercyjnych www, jak również stron zawierających treści, o których mowa w 2 i 3 punkcie regulaminu.
- rozmiary całej sygnatury (wszystkie jej elementy) nie mogą przekraczać 200 pikseli wysokości i 800 pikseli szerokości.
1.19. Maksymalną dopuszczalną wielkość awatara to 80 x 80 pikseli i 10 kb.
1.20. Pliki graficzne należy zamieszczać w formie miniatur lub linków (w szczególnych wypadkach mogą być zamieszczane bezpośrednio).
1.21. Poszczególne działy Forum mogą posiadać dodatkowe zasady regulujące korzystanie z danego działu. Zasady te nie mogą stać w sprzeczności z Regulaminem, muszą natomiast być respektowane jako akt niższego rzędu.
Rejestracja i użytkowanie forum oznacza akceptację regulaminu.
Jest to oczywiście podkładka "prawna", wiemy wszyscy jak korzystać z forum.
Ostatnio zmieniony przez a2 dnia Pon 19:09, 17 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|